Reklamace
Na vyřízení reklamace klademe nadstandardní důraz. Snažíme se o to, aby v případě, že budete muset výrobek reklamovat, bylo vše vyřízeno k vaší spokojenosti, v souladu se zákony.
Kontaktní osoba pro reklamace:
Radek Janovský
Tel: +420 608099898
Vracení zboží, jeho posuzování a jednání o náhradních řešeních, apod.
- Reklamace se vztahuje na zboží, které bylo zakoupeno u provozovatele internetového obchodu. Záruční doba výrobku začíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím. Prodávající nese odpovědnost za vadu, za jakost a úplnost dodávky.
- Kupující má právo, aby vada na výrobku v záruční lhůtě byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu ve lhůtě stanovené zákonem, tj. nejpozději do 30 dnů od převzetí zásilky, pokud se prodávající se spotřebitelem písemně oboustranně nedohodne na lhůtě delší.
- Zákazník může žádat o výměnu zakoupeného zboží nebo vrácení peněz v případě, že jde o vadu odstranitelnou, ale kupující nemůže věc řádně užívat z důvodu, že se u věci opětovně vyskytla stejná uznaná vada nebo různé uznané závady nebo je zboží uznáno neopravitelným autorizovaným servisem.
Jak postupovat
- Vyplňte „Reklamační list“, případně napište sdělení, ve kterém uvedete, jaké zboží reklamujete a stručný popis závady.
- Kompletní zboží včetně příslušenství dobře zabalte.
- Přiložte kopii faktury a vyplněný „Reklamační list“.
- Zboží zašlete na adresu:
Petra Janovská
Harmony-shop.cz,
Šlerkova 49
68604 Kunovice. - Zásilku doporučujeme pojistit, pokud již není pojištění v ceně přepravy zásilky (záleží na dopravci a druhu přepravy).
- Zboží zašlete doporučeně. Zásilku nezasílejte na dobírku. Takovou zásilku nepřevezmeme.
Adresa pro uplatnění reklamace:
Petra Janovská,
Harmony-shop.cz
Šlerkova 49,
68604 Kunovice
V případě, že nastane důvod k reklamaci a nejste si správným postupem jisti, raději vždy konzultujte optimální kroky s našim reklamačním oddělením.
Tel: +420 608885040
E-mail: info@harmony-shop.cz